29. apríla 2013

Catrice Camouflage Cream - 020 Light Beige

29. apríla 2013



Ahojte,dnes bude recenzia na túto novinku od Catrice Camouflage Cream na ktorú som bola hrozne zvedavá. Na YT som zazrela zopár videí ktoré boli skoro všetky iba pozitívne a taktiež som čítala veľa blogov,kde bol tento korektor ospevovaný a odporúčaný :)
Hneď ako ho Catrice uviedla na trh ma zaujal,dosť sa porovnáva s korektorom v rovnakej forme a podobnom balení od značky M.A.C.Studio Finish,ja som ho nikdy nemala,takže to porovnať nemôžem ale keďže som korektorov skúsila už celkom dosť,vrhnime sa teda na to.

Obal je veľmi praktický a maličký,čierny z plastu,vmestí sa všade,aj do tej najmenšej kozmetickej taštičky,či len tak,do kabelky čo je naozaj fajn :) Pritom pôsobí veľmi elegantne.
Jeho obsah je 3 g a doba spotreby okolo 6 mesiacov. Ja som sa rozhodla pre odtieň svetlejší
020-Light Beige,samozrejme v ponuke sú odtieňe 3.
Čo sa mi hneď zapáčilo je,že všetky odtieňe ako som ich skúšala testerom na ruku,boli pekne buď s podtónom do žlta alebo ružova,čo je paráda,lebo mám skúsenosť,že niektoré korektory sú do oranžova čo je hrôza,takže tu sa nemusíte naozaj ničoho obávať :) Rozmýšľala som aj nad Rosy Beige,ktorý je viac do ružova,čiže na kruhy pod očami ako stvorený ale ani tento,viac do žlta nieje zlý,prve naopak :)

CATRICE SĽUBUJE:  Hviezda v utajení. Naozaj nevyhnutný pre bezchybnú pleť. Krém Camouflage s dlhotrvajúcim zložením dokonale splynie s pelťou,pre neviditeľnú korekciu. Spoľahlivo prekryje nedokonalosti pleti,pigmentové škvrny a červené žilky. Účinný krém Camouflage ponúka vysoké krytie a môže sa používať s pudrom s vodeodolným efektom.V ponuke tri rôzne odtieňe.




MOJA SKÚSENOSŤ:  Jeho konzistenica je tuhšia ale pozor,nie tuhá ako pri tyčinkových ale krémová kotrá sa pri dotyku prsta,akoby trochu rozohreje,a tým pádom je viac tekutejší a ľahšie zapracovateľný do pokožky.
Skúšala som ho okrem kruhov pod očami,pri ktorých mi ani nezaliezal do vrásky,rovnako na pupienky alebo začervenané miesta a krytie je DOKONALÉ!!! :)))
Áno,presne tak,kryje famózne,v skutku fantasticky,pekne splynie s pleťou,dá sa vrstviť a ľahko zapracovať,či už prstom alebo štetcom,krásne do stratena a nepripadá mi ani ťažký. Stačí naozaj veľmi máličko,nijaké prehnané množstvá,zváda to bravúrne. Môže sa zafixovať púdrom ale aj bez neho je výdrž moc obstojná,mne vydržal celý deň od rána,iba keď som prišla večer domov,bol už slabší ale stále to nevyzeralo vôbec zle,pripomínam,že som ho ráno nezapudrovala. To krytie ma vážne dostalo! :)



Vyskúšala som pre ukážku taký malý experiment. Na ruku som nakreslila ceruzkou na oči malú čiarku a následne som ju prekryla jednou vrstvou korektora.Výsledok,,,,,ten už nechám na posúdenie Vám ale mýslím,že je v celku úžasný a rozhodne sa nemá za čo hanbiť!




Moje celkové zhodnotenie Camouflage krému je viac ako výborné,nad očakávaia,som skutočne milo milo prekvapená,krycou schopnosťou,príjemnou konzistenciou,ľahkosťou zapracovávania,praktickým,malým a celkom pevným balením,ktoré si môžete vziať naozaj kamkoľvek a kedykoľvek.
Je to aj taká malá záchrana,keď ste niekde,kde pri sebe nemáte makeup alebo krycí krém či BB a potrebujete naozaj narýchlo prekryťa zamaskovať nedostatky.
Na tento sa môžete spoľahnúť!
Odomňa má veľkú jednotku s hviezdičkou :)
Cena niečo vyše 3 Eur.
Krásny zvýšok dňa!








3 komentáre:

  1. Super recenzia :) zaujalo ma hlavne, ze nema sfarbenie do oranzova...je to hrozne, ale najst schopny korektor v nasich koncinach je priam nemozne, akokeby tu vsetky zeny mali plet v odtieni mrkvy :)

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj,ďakujem :) Presne si to vystihla! Veľakrát som to doslova vzada,vačšia korektorov katastrofálna,ako na pomaranče :DD Ale podobne je to aj s makeupmy,v bežnej drogérii je umenie nájsť makeup ktorý nieje do oranžova,fakt nechápem a je mi to smiešne. Čo tam tí výrobcovia primiešavajú akú zmes,že je to oranžové a niekedy sa mi stalo,že po nanesení ani nebol ale postupne na pleti tak nejak zoxidoval a zase do oranžova :D Tento korektor je ale vínimka všetky odtiene :))

      Odstrániť
    2. Teraz som si kupila svetly make up od Calvina Kleina a som z neho dost nadsena, lebo konecne mam make up, ktory sedi mojej pokozke pocas zimy...lebo to som vtedy dost bleda a ziaden make up nebol na mna dost svetly...ale tak nastastie uz som to vyriesila :)

      Odstrániť

Janina0 Blog © 2014